среда, 4. новембар 2015.

VAJBER RASPISAO KONKURS ZA DIZAJNERE: Moj grad, moj vajb

“Vajber”, jedna od vodećih aplikacija za razmenu poruka sa preko 600 miliona jedinstvenih korisnika širom sveta, objavio je pokretanje svoje druge po redu inicijiative iz serijala “Stiki fingers” pod nazivom “Moj grad, moj vajb” –  sa ciljem da otkrije nove darovite dizajnere iz celog sveta, u partnerstvu sa organizacijom “Talenthouse”.

“Stiki Fingers”- “Moj grad, moj vajb” je globalni dizajn projekt koji poziva umetnike i kreativce da kreiraju originalne “stikere” inspirisane njihovim omiljenim gradom. Umetnicima je preporučeno da predaju tri originalna dizajna koji daju dimenziju živosti, pozitivnih vibracija i karaktera njihovog izabranog grada.





Kreativni konkurs otvoren je za sve učesnike preko 18 godina starosti, a traje do 18. novembra 2015. Dvadeset finalista će biti predstavljeno 9. decembra, a radovi pet najboljih umetnika 15. decembra.


Svako ko je zainteresovan da odgovori na uslove Kreativnog konkursa moćiće da prijavi svoja originalna dela putem e-maila www.viber.com/MyCityVibe  do 18. novembra.

Glavni žiri takmičenja čine Erez Šočer, kretivni direktor “Vajbera”, Stanislav Makarenko “Dravk”, pobednik prvog projekta inicijative “Stiki Fingers”, poznata ličnost društvenih mreža Džulijana “Jes Džuls” Godard i grafiti-umetnik Alek Monopoli. Oni će izabrati 20 finalista od kojih će konačno biti odabrano pet autora najboljih radova.

Pet najboljih kandidata će biti pozvani da rade sa kreativnim timom “Vajber” dizajn studija, kako bi njihovo vizuelno delo bilo oživljeno kroz paket “Vajber” stikera. Takav paket će se naći u globalnoj prodaji kroz “Vajber”. Umetnici će dodatno biti nagrađeno ustupanjem dela prihoda od prodaje svakog stikera, kao i promovisanjem svog imena kao dizajnera za svetski poznatu kompaniju.

Ovaj tekst Vam je omogućio DWA internet solution.

Нема коментара:

Постави коментар